Відділення Ощадбанку з початку нинішнього тижня, тобто, з 18 січня, розпочали приймання заявок та документів від побутових споживачів, які вирішили змінити постачальників газу, тарифи яких їх не влаштовують. Про це повідомила пресслужба банку.
Щоправда, вибір запропоновано невеликий – лише державна ГК «Нафтогаз України». Якщо побутовий споживач не розглядає такий варіант, то Ощадбанк йому не допоможе. У такому разі змінити газопостачальну компанію можна тільки онлайн, за допомогою сайту Національної комісії, що здійснює державне регулювання у галузі енергетики та комунальних послуг. «Судово-юридична газета» вже писала про алгоритм таких дій.
Якщо ж ви віддали перевагу тальки ГК «Нафтогаз України», то Ощадбанк оприлюднив відповідні вимоги та процедури. Під час візиту до банку необхідно при собі мати наступні документи:
Співробітники Ощадбанку у відділенні допоможуть оформити заявку на приєднання.
Після опрацювання заявки клієнт протягом 5-7 робочих днів отримає інформацію від ГК «Нафтогаз України» про успішний перехід та подальші інструкції. Перевірити статус виконання заявки на підключення можна на сайті gas.ua. Для цього потрібно обрати розділ «Перевірити статус заявки» та ввести у відповідному полі свій ЕІС-код.
Перехід до нового постачальника відбувається автоматично. Повідомляти попередню газову компанію про підключення до нового постачальника не потрібно. Щойно перехід буде завершено, клієнт отримуватиме платіжки за спожитий газ уже від нового постачальника. Газопостачання під час чи після зміни компанії у клієнта не припиняється.
Ощадбанк наголошує, що подати заявку може будь-який споживач, не лише клієнт банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.