Уряд планує змінити вимоги Правил дорожнього руху щодо перевезення дітей

10:35, 24 февраля 2021
У деяких випадках проект посилює вимоги, а у деяких – навпаки пом’якшує, зокрема, за певних умов можна буде перевозити малих дітей на передньому сидінні.
Уряд планує змінити вимоги Правил дорожнього руху щодо перевезення дітей
Джерело фото: matrony.ru

24 лютого на своєму засіданні Кабінет Міністрів за поданням міністра інфраструктури Владислава Криклія розгляне питання про внесення змін до Правил дорожнього руху у частині вимог до перевезення дітей. Відповідні зміни мають на увазі внесення до ПДР більш детального регулювання того, як можна і не можна перевозити неповнолітніх пасажирів.

По-перше, до пункту 1.10 пропонується внести новий термін – «дитяча утримуюча система». Отже, така система – це «обладнання, що здатне утримувати дитину в сидячому або нахиленому положенні, яка у разі зіткнення або різкого гальмування транспортного засобу зменшує небезпеку травмування дитини, що в ньому перебуває, шляхом обмеження рухливості її тіла». Інакше кажучи, це дитяче автокрісло.

Далі урядовці пропонують цю саму утримуючу систему зробити обов’язковою для перевезення, що фактично є уточненням замість нині наявних у ПДР «спеціальних засобів, що дають змогу пристебнути дитину». Втім, проект передбачає і дійсно нові ідеї. Так, 12-річний вік не буде підставою для перевезення дитини без спеціального крісла, якщо її зріст менше 145 см. Таким чином виходить, що дітей із порушенням зросту треба буде возити у дитячому кріслі до повноліття. Крім того, дитячі крісла можна буде встановлювати на передньому сидінні автомобіля, але лише для перевезення дітей до 3 років та за умови відключення подушки безпеки на місці перевезення дитини. Ну, і очевидне положення, яке, втім, необхідно було відобразити у ПДР – діти повинні перебувати у дитячих кріслах у пристебнутому положенні.

Також у проекті передбачені доволі логічні винятки з того, коли дітей можна перевозити без автокрісел: громадський транспорт, а також транспорт, який здійснює регулярні, регулярні спеціальні та нерегулярні пасажирські автобусні перевезення за умови дотримання визначених ПДР обмежень швидкості. Крім того, до таких винятків відносяться спеціалізовані автомобілі швидкої допомоги та оперативні транспортні засоби наступних відомств під час виконання ними невідкладного службового завдання:

  • Міністерство оборони;
  • Міністерство внутрішніх справ;
  • Національна поліція;
  • Державна служба надзвичайних ситуацій;
  • Державна прикордонна служба;
  • Служба безпеки України;
  • Управління державної охорони.

При цьому не зовсім очевидно, які саме «невідкладні службові завдання», наприклад, Міністерства оборони, можуть бути пов’язані із перевезенням дітей зростом до 145 см.

Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що в уряді розробили відірваний від реальності Порядок монетизації пільг за проїзд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій

 

Следите за самыми актуальными новостями в наших группах в Viber и Telegram.
Верховний Суд та єдність судової практики: які виникають труднощі, відео
Верховний Суд та єдність судової практики: які виникають труднощі, відео
Loading...
Сегодня день рождения празднуют
  • Андрій Грушицький
    Андрій Грушицький
    суддя Касаційного цивільного суду Верховного Суду
  • Олена Кадєтова
    Олена Кадєтова
    суддя Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ
  • Олена Кафідова
    Олена Кафідова
    суддя Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ
  • Алла Корніюк
    Алла Корніюк
    суддя Хмельницького апеляційного суду
  • Тетяна Франтовська
    Тетяна Франтовська
    суддя Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ
загрузка...