На сьогоднішньому засіданні Кабмін запровадив віддалену ідентифікацію одержувачів пенсії та грошової допомоги за допомогою «Дія. Підпис».
Як зазначено у пояснювальній записці, метою проекта акта є удосконалення механізму виплати пенсій та грошової допомоги шляхом запровадження віддаленої ідентифікації їх одержувачів (без їх особистої присутності) для запобігання поширенню гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Слід додати, що Міністерством цифрової трансформації України, у тому числі з метою уникнення обмежень, пов’язаних з коронавірусом, розроблено механізм щодо використання особами віддаленого кваліфікованого електронного підпису «Дія.Підпис», що наразі проходить тестування в рамках реалізації експериментального проекту, порядок реалізації якого затверджено постановою Кабміну від 2 вересня 2020 року № 785.
Тож, ураховуючи актуальність питання щодо розв’язання державою проблеми запобігання поширення COVID-19, розроблено проект акта, який покликаний стати елементом удосконалення механізму виплати пенсій та грошової допомоги.
Зокрема, документом пропонується прирівняти до фізичної ідентифікації авторизацію одержувача у особистому кабінеті Пенсійного фонду України за допомогою віддаленого кваліфікованого електронного підпису «Дія.Підпис», створеного за допомогою мобільного додатка Єдиного державного вебпорталу електронних послуг згідно з вимогами Порядку реалізації експериментального проекту щодо використання віддаленого кваліфікованого електронного підпису, затвердженого постановою Кабміну № 785.
Варто відзначити, що умова щодо фізичної ідентифікації внутрішньо переміщених осіб не застосовується на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних з поширенням гострої распіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та протягом 30 днів з дня відміни карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.