ПриватБанк зробив своїм клієнтам чергове попередження, пояснивши, як за допомогою мобільного онлайн-додатку Приват24 можна замовити зняття великої суми грошей з особового рахунку. Справа в тому, що деякі клієнти стикаються з проблемою блокування карток у процесі зняття коштів. Про це повідомляє сайт Today.
Один із клієнтів ПриватБанку обурився тим, що йому заблокували рахунок в той час, як він знімав з банкомату 20 тис. гривень. Співробітники банку нібито запідозрили його у фінансових махінаціях і тому пішли на такий крок. Обурений клієнт залишив негативний відгук на сайті Мінфіну і попросив розібратися в цій проблемі.
ПриватБанк відреагував на відгук клієнта, служба підтримки банку пояснила, що у разі зняття великої суми грошей з особового рахунку клієнти банку можуть скористатися попереднім замовленням готівки в потрібне відділення. Замовлення проводиться в особистому кабінеті Приват24, меню “Всі послуги — Послуги — Замовлення готівки”.
ПриватБанк останнім часом став інструментом для фінансових шахраїв з використанням мобільного онлайн-додатку Приват24, тому керівництво банку вживає всі необхідні заходи безпеки для своїх клієнтів.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Верховний Суд визнав незаконною комісію банку за обслуговування кредиту. Банк, встановивши щомісячну комісію за обслуговування кредиту, не вказав, за які саме послуги стягується плата.
Також ми повідомляли, що Верховний Суд видав постанову про договори про постачання на умовах відстрочки платежу. Особи, які виступають від імені юридичної особи, зобов'язані діяти у рамках повноважень і сумлінно.