Діпфейк Тома Генкса використали для реклами стоматологічних послуг — дозволу в актора ніхто не питав
Голлівудський актор Том Генкс попередив своїх шанувальників про фейк, який шириться мережею. Рекламодавець використав діпфек Хенкса для реклами стоматологічних послуг, при цьому не мавши дозволу актора.
«Є відео, в якому моя ШІ-копія рекламує якусь стоматологічну страховку. Я не маю до цього жодного відношення», — написав Генкс на своїй сторінці в Instagram.
Актор повідомив про це, щоб захистити прихильників від недобросовісного маркетингу та фейку.
«Тепер будь-хто може відтворити себе в будь-якому віці за допомогою штучного інтелекту або технології глибоких діпфейків. Завтра мене може збити автобус, але мої виступи можуть тривати й тривати», — запевняє Генкс.
Володар премії «Оскар» раніше висловлював занепокоєння щодо використання штучного інтелекту в кіно та на телебаченні, хоча й не відмовлявся від появи змінених версій себе у деяких фільмах. Так, у різдвяній анімації «Полярний експрес» (2004) була використана CGI-версія Генкса, а у стрічці «Чоловік на ім’я Отто» (2022) актора зістарили за допомогою ШІ. Те саме планують зробити у майбутньому фільмі Роберта Земекіса «Тут» (2024), зазначає The Guardian.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.


















