Популярність дубайського шоколаду в соцмережі TikTok призвела до глобального дефіциту фісташок. Про це повідомляє Financial Times.
Так, внаслідок ажіотажу навколо дубайского шоколаду ціни на ядра фісташок підскочили за рік з $7,65 за фунт до приблизно $10,30.
Через це виробники шоколаду, включно з великими брендами на кшталт Lindt, почали активно скуповувати горіхи, а деякі магазини навіть ввели обмеження на кількість батончиків, яку можна купити.
Видання вказує, що оригінальний батончик продається лише у Дубаї і лише протягом двох годин на день. Попри це, у світі з’явилось чимало аналогів, а виробники кондитерських виробів повідомляють про труднощі з пошуком як фісташок, так і тіста катаїфі. Наприклад, швейцарський бренд Läderach зізнався, що не встигає задовольнити попит.
Ситуацію ускладнило й те, що минулорічний урожай фісташок у США — найбільшого виробника у світі — був нижчим за очікування. Тим часом Іран, другий за масштабами експортер, лише за пів року збільшив постачання фісташок до ОАЕ на 40%.
Таким чином, звичайний шоколадний десерт несподівано перетворився на причину збоїв у глобальному ланцюзі постачання — і зробив фісташки одним із найдефіцитніших продуктів на ринку.
Раніше суд у Німеччині наголосив, що популярний «дубайський шоколад» має бути лише з Дубаю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.