Уряд розподілив субвенцію з державного бюджету місцевим на реалізацію проектів у межах «Програми з відновлення України» відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ). Йдеться про 340 млн євро, які будуть спрямовані на відновлення соціальної та критичної інфраструктури у 10 областях. Відповідне розпорядження ухвалено на засіданні Кабінету Міністрів України 6 грудня, передає урядовий портал.
У межах «Програми з відновлення України» планується реалізувати 83 проекти з відновлення та будівництва інфраструктурних об’єктів, які забезпечують повноцінне життя в громадах на деокупованих територіях Житомирської, Київської, Сумської та Чернігівської областей, а також Вінницькій, Дніпропетровській, Кіровоградській, Одеській, Полтавській та Черкаській областях, які є опорними. Кошти субвенції у першому відборі, зокрема будуть спрямовані на відновлення шкіл, дитячих садочків, лікарень, ЦНАПів, об’єктів тепло-, водопостачання та водовідведення. Важливо, що відновлення має здійснюватися з урахуванням вимог безбар’єрності та енергоефективності.
Загалом на участь у першому відборі від органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади/виконавчих органів сільських, селищних, міських рад територіальних громад надійшло 1003 проекти.
На першому засіданні Експертної робочої групи з питань ініціювання, підготовки, супроводження та реалізації спільних з ЄІБ проектів у рамках «Програми з відновлення України» було рекомендовано включити до переліку 83 проекти на суму за рахунок коштів субвенції близько 4,7 млрд грн, а саме:
Житомирська область – 6 проектів,
Київська область – 30 проектів,
Сумська область – 2 проекти,
Чернігівська область – 3 проекти,
Вінницька область – 8 проектів,
Дніпропетровська область – 8 проектів,
Кіровоградська область – 3 проекти,
Одеська область – 11 проектів,
Полтавська область – 11 проектів,
Черкаська область – 1 проект.
Раніше ми писали, що Кабмін провів засідання: які рішення були прийняті 6 грудня.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.