Українські біженці, які є клієнтами державного «ПриватБанку», висловлюють невдоволення через регулярні проблеми з доступом до мобільного застосунку «Приват24» та непрофесійну підтримку в онлайн-чаті. Про це повідомляє спеціалізований сайт Minfin, де клієнти банків можуть залишати свої скарги та відгуки.
У відповідь на скарги «ПриватБанк» опублікував алгоритм дій для вирішення цих проблем. Фінустанова запевняє, що клієнтам доступний надійний канал зв'язку з банком, зокрема через онлайн-чат на офіційному сайті.
«Для вас фахівці працюють 24/7 та з радістю допоможуть вирішити питання. Для зручності та заощадження вашого часу при зверненні до підтримки, рекомендуємо описати ваше питання у повному обсязі текстом та далі діяти за підказками бота, щоб підключитись до оператора», — зазначили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.