Міністерство охорони здоров’я роз’яснило, як діяти, якщо не вдається створити COVID-сертифікат про вакцинацію.
Пресслужба зібрала перелік найбільш поширених запитів користувачів.
Питання 1: Якщо ви отримали статус «Немає даних про вас» після запиту на створення документа.
Якщо ви робили запит через мобільний застосунок Дія, спробуйте повторити його через портал Дія, використовуючи свій електронний підпис для входу.
Якщо і портал Дія відповів, що «Немає даних про вас», зверніться до Вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив Вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, зокрема такі як:
Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтесь, що в її картці пацієнта внесені її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.
Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі або співпадінь із профілем іншої людини.
Питання 2: Якщо ви отримали статус «Помилка при генерації сертифіката» після запиту на COVID-сертифікат.
Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом - перевірити ваші персональні дані, які описані вище.
Питання 3: Якщо ви отримали статус «На жаль, заява не підписана» після запиту на COVID-сертифікат.
Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного додатку або скористатись порталом Дія, використовуючи електронний підпис для входу.
Питання 4: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли».
Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт Дія, увійшовши в систему з допомогою електронного підпису.
Питання 5: Якщо ви отримали статус «Сертифікат про вакцинацію недоступний» з таким текстом «Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення».
Якщо вакцинація проти COVID-19 була зроблена за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, не є можливим. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.
Питання 6: Якщо ви отримали статус: «Номер партії вакцини помилковий».
Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом - позначити внесене як помилкове і додати дані повторно, без помилки.
Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.
Питання 7: «На жаль, сталася помилка».
Звертайтесь до технічної підтримки порталу та додатку «Дія».
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що нещеплених не допустять до роботи та навчання: чому у Києві протестували, ВІДЕО.
Додамо, що Кабмін змінив правила пасажирських перевезень: вакцинація, COVID-сертифікат чи тест.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Youtube Право ТВ, щоб бути в курсі найважливіших подій.