У квітні-червні 2022 року Рада бізнес-омбудсмена продовжила свою роботу у форматі хелплайну.
Про це повідомила пресслужба Ради.
За цей період установа отримала на лінію підтримки 261 звернення та завершила розслідування 171 справи.
Найчастіше бізнес турбували питання розширення переліку товарів критичного імпорту (82), взаємодії з податковою (34), бронювання критично важливих працівників (13), транскордонної логістики та перетину кордону (7), а також релокації в межах країни та за кордон (3).
Від початку роботи лінії підтримки критичний імпорт склав майже третину звернень бізнесу до установи. Рада допомогла десяткам компаній оформити заяви на додавання нової товарної категорії до переліку. Серед таких, наприклад, агротехніка для посівної кампанії, популярні серед військових та переселенців «буржуйки», і цегла, необхідна для відновлення будинків та інфраструктури від руйнувань.
Рада надала підприємцям консультації щодо податкових змін в період воєнного стану, зокрема переходу на спрощену систему оподаткування за ставкою 2%, а також бронювання критично важливих працівників, аби робота підприємств, попри війну, тривала.
Зберегло свою актуальність для бізнесу й питання транскордонного переміщення товарів між Україною та країнами-членами ЄС.
«Ми закликаємо державу бути зрозумілою і гнучкою по відношенню до бізнесу, і тому стараємося так само підходити до турбот наших заявників. Адже бізнес вже підтримав державу податками та волонтерством у найскрутніші дні цієї війни, і потребує справедливий та відкритий простір для розвитку заради відновлення України», - бізнес-омбудсмен Роман Ващук.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.