Антимонопольний комітет України оголосив конкурс на посади уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Про це йдеться у відповідному оголошенні, розміщеному на сайті Комітету.
«Війна росії проти України внесла свої корективи у впровадження нового інституту. Та найближчим часом перші четверо з можливих 10 уповноважених з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель будуть відібрані та зможуть розпочати роботу в органі оскарження», - пояснюють у АМКУ.
Як зазначається, виключною компетенцією уповноважених є розгляд скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Строк їхніх повноважень – сім років. На них поширюватимуться вимоги та обмеження, встановлені законодавством у сфері запобігання корупції, та не поширюватиметься дія Закону України «Про державну службу».
«Особа, яка претендує на призначення на посаду уповноваженого з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, повинна бути громадянином України, мати вищу освіту освітньо-кваліфікаційного рівня магістра (спеціаліста) (зокрема юридичну та/або економічну, та/або технічну), стаж роботи за фахом не менше п’яти років протягом останніх десяти років та вільно володіти державною мовою.
Окрім цього, Комісія з конкурсного відбору враховуватиме наявність та рівень професійної компетентності кандидатів, лідерства, управління організацією роботи, прийняття ефективних рішень, комунікації та взаємодії, стресостійкості, доброчесності, орієнтації на професійний розвиток, аналітичні здібності, навички роботи з великими масивами інформації», - розповідають у АМКУ.
За результатами конкурсу Комісія відбере претендентів із найвищим рейтингом та з їх числа – переможця на кожну з чотирьох оголошених посад для внесення Голові АМКУ відповідних пропозицій.
З більш детальною інформацією про конкурс можна ознайомитися за посиланням.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.