Ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку – як діяти, якщо відмовляють у продажі товару по ціні, вказаній на ціннику

23:06, 10 квітня 2023
Що робити, якщо на касі магазину вам повідомляють про нещодавню зміну ціни та пояснюють, що не встигли вчасно змінити цінник.
Ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку – як діяти, якщо відмовляють у продажі товару по ціні, вказаній на ціннику
Зображення: freepik.com
Слідкуйте за актуальними новинами у соцмережах SUD.UA

Інколи так буває, розповідають у Координаційному центрі з надання правової допомоги, що товар по «акційній» ціні з вітрини на касі пробивають по іншій ціні.

Про те, як діяти покупцю коли ціна на полиці магазину не відповідає ціні в чеку розповіла фахівчиня:

«Чи повинен продавець при розміщенні товару слідкувати за цінниками?

Людина повинна знати, що обов’язком продавця є до моменту придбання товару, надати споживачу необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформація про товар, забезпечивши цим здійснення свідомого та компетентного вибору. А у разі не надання інформації або надання недостовірної інформації це вже є порушенням законодавства.

Розмістивши товар на вітрині магазину та вказавши його ціну продавець здійснює публічну пропозицію про укладення договору купівлі-продажу. Разом з тим продавець бере на себе зобов’язання продати цей товар кожному хто до нього звертається саме на запропонованих продавцем умовах.

Що робити, якщо на касі магазину вам повідомляють про нещодавню зміну ціни та пояснюють, що не встигли вчасно змінити цінник?

Перш за все, споживачі повинні знати, що це виключно проблема відповідних співробітників магазину і ви маєте повне право вимагати здійснити продаж товару за ціною зазначеною в ціннику. І товар має бути проданий вам безперешкодно та згідно ціни на ціннику незалежно від того, яка вартість значиться в комп’ютері (базі) магазину.

А що стосується різниця вартості, то вона може бути відшкодовану торгівельному підприємству за рахунок працівника відповідального за розміщення цінників.

Як діяти якщо відмовляють у продажі товару по ціні, що вказана на ціннику

У випадку, коли людина отримує відмову на її законну вимогу, рекомендуємо:

  • по можливості зафіксувати такі факти на фото чи відео;
  • невідкладно вимагати книги відгуків та пропозицій, котра повинна бути наявна у вільному доступі в куточку покупця та внести до неї запис (заяву) з викладенням усіх обставин, що відбулися;
  • з’ясувати найменування суб’єкта господарювання котрим здійснюється торгівля та безпосередню адресу даного магазину;
  • подати відповідну скаргу щодо надання працівниками закладу недостовірної інформації про ціну товару та відмову в реалізації ваших прав як споживача на адресу Головного управління Держпродспоживслужби вашої області.

А подальші дії будуть залежати від розгляду поданої вами скарги».

Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.

XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Telegram канал Sud.ua
XX з’їзд суддів України – онлайн-трансляція – день перший
Головне про суд
Сьогодні день народження святкують
  • Інна Богатих
    Інна Богатих
    заступник Міністра юстиції України
  • Ганна Самойлюк
    Ганна Самойлюк
    суддя Одеського окружного адміністративного суду
  • Ольга Шевчук
    Ольга Шевчук
    суддя П'ятого апеляційного адміністративного суду