Київстар планує оновити свій власний чат-бот. Про це розповіла B2C-директорка компанії Тетяна Лукинюк, пише Forbes.
За її словами, Київстар працює над покращенням чат-боту клієнтської підтримки за допомогою штучного інтелекту.
«Ми наразі переглядаємо повністю підхід до Зоряни, щоб зробити її все-таки адекватною з використанням ChatGPT, аніж намагатися пришвидшити минулу технологію», – розповіла Лукинюк.
Нагадаємо, у 2016 році Київстар запустив бота-помічника Зоряну.
Як зауважила директорка, з того часу технології значно змінилися, тому оператор вирішив покращити свого віртуального помічника.
У компанії зазначили, що на роботу з оновлення боту може піти півтора року, це пов'язано з питаннями безпеки.
Лукинюк повідомила, що інтенсивність атак на телеком-оператора зросла у 400 разів. Тому із міркувань безпеки компанія зможе працювати лише із захищеною на 100% технологією.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.