За останній місяць понад 20 міжнародних компаній остаточно покинули російський ринок. Про це йдеться у дослідженні KSE Institute про вплив виходу іноземних компаній на економіку рф.
У списку компаній — німецький автомобільний бренд класу люкс Mercedes-Benz, мережа ресторанів швидкого харчування KFC, американська корпорація із розробки відеоігор Electronic Arts тощо.
«Попри це, станом на сьогодні лише 18,2% іноземних компаній, які мали відкриті локальні компанії і отримували виручку в росії, повністю згорнули діяльність та остаточно покинули ринок РФ, тоді як 27,4% вичікують і 23,7% компаній з іноземними інвестиціями продовжують працювати на ринку агресора без обмежень. Ще 30,7% оголосили про плани згорнути діяльність і вийти з РФ найближчим часом», - повідомили у KSE Institute.
Зазначається, що всього 233 міжнародні компанії (7,3% від загального числа) повністю припинили діяльність у рф. Також 1203 іноземних бізнеси (37,8% від загального числа) згорнули операції та заявили про намір покинути країну.
«Водночас 1240 (38,9% від загального числа) компанії з тих, що потрапили до моніторингу KSE Institute, поки що не збираються покидати російський ринок, працюючи без будь-яких змін. Ще 509 (16% від загального числа) іноземних бізнесів призупинили нові інвестиції в Росію та продовжують вичікувати», - йдеться у повідомленні.
За даними KSE Institute, 233 міжнародні компанії, що повністю залишили ринок росії, забезпечували щонайменше 395,4 тис. робочих місць, їхній річний дохід складав 55,4 млрд дол., капітал оцінювався у 40,1 млрд дол., тоді як вартість активів цих компаній сягала 49,2 млрд дол.
«Крім того, уряд країни-агресорки продовжує всіляко перешкоджати виходу міжнародних компаній з ринку рф. У березні 2023 року влада вчергове скоригувала вимоги: тепер компанії повинні направити до бюджету не менше 5% від ринкової вартості бізнесу, якщо дисконт при продажі становить менше 90%, і не менше 10% від ринкової вартості, якщо дисконт перевищує 90%», - зазначили аналітики.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.