В Україні впроваджують електронні протоколи щодо адмінпорушень на дорозі – діють нарівні з паперовими
В Україні стартувало впровадження електронних протоколів для документування правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху. Про це повідомили у Національній поліції.
«Національна поліція України ініціювала ведення електронного документування адміністративних порушень, що автоматизує робочий процес та займе значно менше часу. Разом із тим, протоколи в паперовому вигляді є рівнозначними й мають однакову, відповідно до законодавства, юридичну силу», - сказано у повідомленні.
Поліцейський роздруковує електронний протокол на спеціальному пристрої у двох примірниках, один із яких під розписку вручається водію, а інший примірник залишається в поліцейського та в подальшому надсилається на розгляд до суду разом з іншими матеріалами справи.
Метою запровадження електронних протоколів у сфері забезпечення дорожнього руху у Нацполіції називають:
- автоматизацію робочих процесів;
- своєчасність надсилання матеріалів до суду;
- автоматичну перевірка за наявними інформаційними базами особи та транспортного засобу на предмет перебування їх в розшуку, повторності порушення, дійсності посвідчення водія тощо;
- спрощення обміну даними між державними структурами;
- відсутність людського або корупційного фактору.
Переваги для особи, відносно якої складається електронний протокол:
- інформація про особу та транспортний засіб до електронного протоколу може завантажуватися через застосунок «Дія»;
- протокол автоматично відправляється в поліцейські бази та до суду одразу після оформлення;
- покращення якості складання адміністративних матеріалів, оскільки виключається фактор нерозбірливого почерку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.


















