Держпродспоживслужба розповіла, як діяти, якщо побутова техніка, яка була придбана вами в магазині або через інтернет, виявилася несправною під час використання або вже при першому включенні.
Ваші права:
Гарантійний ремонт чи заміна (у випадках, передбачених законодавством):
Повернення товару:
Якщо продавець ігнорує ваші вимоги – зверніться зі скаргою до Держпродспоживслужби:
Держпродспоживслужба нагадує, що на сьогодні згідно з постановою Уряду діють обмеження на планові та позапланові перевірки суб’єктів господарювання у випадках, коли відсутня загроза, що має негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини.
Також споживачі можуть захистити свої права в судовому порядку відповідно до ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.