Як відомо, Укрзалізниця зазнала масштабної кібератаки. Хоча 27 березня компанія повідомила, що продаж квитків відновлено, утім, багато користувачів стикнулися з проблемами, зокрема, не можуть знайти свої квитки чи повернути за них кошти.
Як діяти у такому випадку, пояснили в УЗ:
Де подівся мій квиток і як повернути гроші
Як знайти квитки, придбані до кібератаки (22 березня 2025 року)?
Перевірте свою електронну пошту — там має бути лист від Укрзалізниці з PDF-квитком, якщо ви додавали свою електронну пошту до вашого профілю в застосунку. Перевірте також папку «спам» - квитки могли надійти туди.
Якщо не знайшли квиток, то в УЗ кажуть приходити на потяг принаймні за 20 хвилин до відправлення.
«Провідник може перевірити підставу на проїзд за підтвердженням оплати: запис у банківському застосунку або квитанція про оплату», - вказали в Укрзалізниці.
Як повернути гроші за раніше придбаний онлайн-квиток?
Заповніть заявку на повернення – посилання.
Повернути квиток можна не пізніше ніж за 1 годину до відправлення.
Якщо ви резервували кошти для автоматичної купівлі, а квиток через кібератаку так і не надійшов, потрібно заповнити заявку на повернення — УЗ вказує, що поверне гроші після перевірки (посилання).
Час повернення залежить від банку й може тривати до 30 банківських днів.
Що робити, якщо купували квиток ПІСЛЯ ВІДНОВЛЕННЯ онлайн-продажів (від 27 березня 2025 року)?
Якщо під час оплати стався збій — гроші зняло, а квиток не надійшов:
З усіх інших питань пасажири можуть звертатись на резервну електронну пошту: [email protected].
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.