У комунальному підприємстві «Київтеплоенерго» заявляють, що змушені застосовувати пеню систематичним боржникам, які тривалий час не сплачують рахунки. Так, за підсумками листопада, 22% клієнтів після застосування штрафних санкцій повністю або частково погасили свою заборгованість. Ще частина клієнтів звернулась за реструктуризацією боргу. Такі дані у підприємстві навели наприкінці січня.
Як вказується, якщо клієнт не сплачує пеню та ігнорує попередження, Київтеплоенерго звертається до суду. Наразі за позовами комунального підприємства у виконавчій службі перебуває понад 3,5 тис. справ. Сума примусового стягнення становить майже 200 млн грн.
При стягненні заборгованості виконавчими службами, сума стягнення автоматично збільшується на 10% – суму виконавчого збору. У випадку, якщо боржник не виконує рішення суду, виконавча служба може блокувати банківські рахунки або арештувати майно.
«Практика застосування пені продовжується. У грудні ще понад 90 тис. клієнтів, які ігнорують плату за тепло, побачили у платіжках нарахування пені», - вказали там.
Як ми писали, в Уряді відповіли, чи очікувати росту тарифів на тепло і світло до кінця опалювального сезону.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій