Київ повернув візуальне оформлення сторінки, сконцентрує увагу на практичних кроках до інклюзивності.
У понеділок, 2 червня, Київська міська державна адміністрація оновила фото у соцмережах на честь прайд-місяця. Однак, уже 3 червня на місце повернули звичну картинку.
У КМДА пояснили, що у червні столиця приєдналася до загальнонаціональної кампанії до Місяця гордості, акцентуючи увагу на важливості рівності, інклюзивності та безбар’єрності в публічному просторі.
Одним із символічних жестів підтримки стала зміна аватарки офіційної сторінки Києва в соцмережах.
«Сьогодні ми повертаємося до стандартного візуального стилю сторінки, зберігаючи фокус на головному — щоденній роботі над тим, аби Київ був відкритим, комфортним і доступним для кожного та кожної», - вказали там.
У КМДА подякували всім, хто долучився до обговорення: « діалог у суспільстві є частиною демократичного процесу. Повага, гідність і безпека — базові принципи, якими керується міська влада».
Відтак, у межах кампанії в столиці проведуть тренінги з інклюзивної комунікації, а також триває дослідження доступності міських комунікацій. Акцент зроблено на практичних заходах, які сприяють створенню інклюзивного міського середовища.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.